It's all about me...

It's better to be pissed off than pissed on.

Thursday, February 16, 2006

HockeyNT



This HNT is brought to you courtesy of Gerg who knew what a big smile this jersey would put on my face when he surprised me with it after the 2nd period of the last hockey game. Go Team USA! Nothing like some Olympic spirit.

34 Comments:

  • At 21:52, Blogger kaliblue said…

    Very cool man ya got there.. You have pretty legs btw. :-) HHNT

     
  • At 21:53, Blogger Stickler said…

    Nice Jersey, Almost as good as a Red Wings Jersey!

     
  • At 22:01, Blogger paitl1 said…

    hockey jerseys have never looked so good.
    HHNT!

     
  • At 22:02, Anonymous unshroud said…

    Gorgeous legs there, very pretty picture!

    HHNT,

    Annette

     
  • At 22:19, Blogger mergrl said…

    great legs, great shot!

    Happy HNT!

     
  • At 22:46, Blogger BTExpress said…

    Great legs sexy. HHNT!

     
  • At 22:50, Blogger lecram sinun said…

    Yay for the Olympics! Cheers and Happy Hnt!

     
  • At 22:53, Blogger Chuck said…

    Damn, I could so get into hockey! Awesome pic...

    HHNT!

     
  • At 22:57, Blogger Darkneuro said…

    Beautiful! Talk about paling in comparison... I would KILL for legs like yours!

     
  • At 23:45, Blogger Phoenixboi said…

    DOnt u just love the winter games?
    Happy HNT!

     
  • At 02:24, Blogger The Bastard Son said…

    ssssssexy legs my dear...

    happy hnt!

     
  • At 03:26, Blogger lime said…

    go USA. happy HNT!

     
  • At 03:41, Blogger Christa said…

    Nice legs and Happy HNT!!

     
  • At 03:46, Blogger Itchy said…

    Yeah...I'm gonna be original here. Nice legs! :D

     
  • At 05:45, Blogger Lee Ann said…

    You have adorable legs! Happy HNT!

     
  • At 06:24, Blogger Jay said…

    nice legs

     
  • At 06:41, Blogger Breeze said…

    Lovely!! But, I'm not sur... are you wearing anything underneath??? (wink!)

     
  • At 07:17, Blogger AndyT13 said…

    Go USA! Nice pic! HHNT!

     
  • At 07:51, Blogger bsoholic said…

    Woohoo! Go USA!

    Happy HNT

     
  • At 08:10, Blogger Shora said…

    I think you're lying to us about how much you weigh. You look awesome! The only thing that would make you look better is to replace the shirt with TEAM CANADA BABY!

    HHNT!

     
  • At 08:33, Blogger Crimson said…

    Cute shot! And legs! HHNT!

     
  • At 08:45, Blogger fyrchk said…

    U-S-A! U-S-A!

    I'm jealous, you have FANTASTIC legs!

     
  • At 09:41, Blogger A.J. said…

    Now I'm REALLY excited for the leg wrestling!

     
  • At 09:46, Blogger Decker said…

    Too bad Canada's gonna clean up... :) HHNT!

     
  • At 10:06, Blogger Solitaire said…

    I love hockey!!! Those goalies have cute butts under those pads!

    HHNT!

     
  • At 10:26, Blogger The Village Idiot said…

    love the jersey!

    oh yeah, and the legs ;)

    HHNT...so much better than my half assed attempt

     
  • At 11:52, Blogger Jericho said…

    nice jersey... & dare i say.. nicer legs :) ~HHNT~

     
  • At 12:39, Blogger truckdriver_sefl said…

    Jersey? What Jersey? :-} HHNT!

     
  • At 12:53, Blogger HS said…

    Hahaha...thats cute yet so sexy!

     
  • At 13:15, Blogger nosouthernbelle said…

    I love hockey! Whoohooo!

     
  • At 15:13, Blogger MamaKBear said…

    Very cool! It looks great on you and you've got HOT legs!

    Happy HNT! :)

     
  • At 15:36, Blogger Moosekahl said…

    Great jersey! The hockey has been awesome thus far. Haptt HNT.

     
  • At 19:43, Blogger Professor Fate said…

    U S A! U S A! U S A! U S A! U S A! U S A! U S A! U S A! U S A! U S A!

    The jersey put a smile on my face, too! You wear it well.

    Happy HNT.

     
  • At 19:28, Blogger Coodence said…

    Such a cute pic!!!

     

Post a Comment

<< Home